La foc lent = Tortilla de patatas


Tortilla de patatas este o mancare tipic spaniola .Se poate combina dupa gustul cu ceapa , spanac , piept de pui , becon …etc
eu m-am inspirat de aici :

Ce a iesit 😀

si desigur o salata sa faca contrast 😀

    pacat ca inca nu s-au inventat arhive cu format sav. ori ar. …..sa va pot trimete aroma , textura si gustul 😀

asa ca …..treceti la treaba 😀

    </ol
5 gânduri despre „La foc lent = Tortilla de patatas

  1. imi este ingrozitor de foame, astept puiul sa se rumeneasca in cuptor si parca a trecut o vesnicie de cand l-am bagat acolo, citesc posturile tale si salivez abundent!!!

    da, stiu, sunt masochista! 😛

  2. daaaaa, mi-a placut!!! dar daca as manca asa ceva m-ar omori diabetoloaga…sau colesterolul…sau amandoua! lol

Comentariile nu sunt permise.