Cartofi” bravas „


se fierb cartofi taiati cubulete , in apa cu sare . Se racesc bine si se pun in congelator 1hora

se prajesc in ulei ancins (am folosit acelasi in care am prajit copanele de rata )

se pot servi cu salsa bravas

      pulpele de rață erau așa * pentru Eli 😀
    2 gânduri despre „Cartofi” bravas „

    1. Draga mea,spune-mi de unde luati voi rata?Caci, eu de cand cresteam in curte nu am mai mancat si imi place asa de mult,mai ales supa de rata si friptura,dar si rata pe varza murata…

      Ti-ai schimbat lookul ,sa nu mai recunosc pe aici 🙂
      Ce apetisant este ceea ce ne arati!Te imbratisez.

      • Elisa ,in magazinele alimentare se gasesc asa zisele pulpe de rață confiata(confitado)dar si proaspete . … 😀 Ce buna e rața pe varză ….. 😀

    Comentariile nu sunt permise.