Oda independentei….


tacerea

    Am nostalgia de a vedea în ochii mei.
    Memoria mea merge intr-un trecut nu prea îndepărtat
    şi pot vedea imagini inventate pe cer …
 

 

Cu sau fara tine pot trai, dar
Pot să simt cum corpul meu tanjeste dupa tine.

Pierduta în imensitatea nopti
Am mers pe contul meu propriu …
şi acum, ma simt mai mare.

Cu sau fara tine,sint eu,
şi asta nimeni nu poate schimba …

Cu foarfeca gradini sufletului meu
Am decupat personalitatea mea,
simturile mele , gindurile mele….
în rândul mulţimii intreagi
cu care am conectat firele mele
Beata la ritmul de un pop …
şi mă simt bine,
pentru că toti sintem diferiti….
si vantul ramane ceea ce este…

Cu sau fără tine
Pot să trăiesc …

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

Cu sau fara tine,
Mă simt bine,
încerc a extrage esenta sublima
din fiecare moment, fiecare clipa …
Cu sau fără tine.

Este o parte din noi,
ce trebuie învăţata să plutească
atunci când ne-a lovit valul
esenţa noastră este, fără ego-ul,
cynism fără topping-uri,
fără ofense laşe
Viaţa fără frică …
Nu „dar” este de încredere,
Love Supreme
Este sentimentul de a fi viu!

Cu sau fără tine
Am revenit la dorinţa, aproape nostalgica,
singuratica
pentru că mă simt puternica şi vigurosa,
curajul de o eroină
de la tot ceea ce mă înconjoară …
deşi sint o imfima parte
a acestui univers mare,
doar a fi acolo şi de a respira.

Cu sau fara tine,
Pot să înţeleg limbajul de
eter al stelelor …
şi să înţeleag pe cei ce viseaza
cind soarele este
livrat la ei între cearsafurile
de rubin, diamant şi cupru
la lasarea seri…

Şi eu simt că nu am nevoie de tine,
cum nimeni nu are nevoie de mine
pentru că am de călătorit calea mea
prin filtre de matase trece totul in jurul meu,
experienţele mele au fost dure …
Şi ştiu unde ma conduc
pentru ca am transformat vântului
în aliat etern …

Cu sau fara tine, I can live …
Cu sau fara tine, eu pot trai .

 

 

