Gànduri pentru màine ….


Maine e o ghicitoare nedezlegata,e sclipirea gandurilor de azi,imaginea unui Eu mai bun,e tot ce nu gasim azi.;e nazuinta, ardoare si pasiune. E inflacarare.
Maine suntem cu totul diferiti ,nu mai suntem noi.Maine ne cheama sa-i bem licoarea ca sa uitam de azi,maine avem parte de speranta ca va fi si mai bine.
Maine e zbor de fluture deasupra unei flori,e curcubeul ce vine peste ploaia de azi.Maine e surasul unui copil de 3 ani ce nu stie ce greutati va intampina de la viata.Maine e iubirea unei mame care-si protejeaza copiii de frig si le da de mancare ceea ce gaseste.Este dragostea dintre doi copii care mai tarziu vor fi despartiti,dar se vor reintalni.Maine e aroma de portocale a povestilor spuse candva de bunicul tau.Maine e mirosul de tei,busuioc,soc,musetel pe care l-ai simtit cu mult timp in urma in satul bunicilor.E o tanara de 18 ani ce ar vrea sa o inviti la un suc,dar tu nu o inviti de frica ca te-ar refuza.E o parte din mine,formata din suma a ce am fost candva si a ce sunt azi.Maine e urmatorul nivel de incredere,de intelegere,de aprofundare,de iubire,de compasiune,de intelepciune,de cultivare.Maine esti tot ce ti-ai dorit sa fii azi si nu ai putut.Esti alte ganduri minunate,incarcate de energie pozitiva.
Maine te asteapta alta lume,alte ganduri,alte cuvinte pe care sa le rostesti si nu e ca si azi.E blogul tau,e blogul meu.Maine e tot ce vrei tu sa fie,tot ce vreau sa fie.E cum vreau eu sa fie.Eu si numai eu imi fac propriul Maine.
”Suntem ce credem.Tot ceea ce suntem se dezvaluie cu gandurile noastre.Cu gandurile noastre facem lumea.”

