Cristiano Ronaldo


Cotidianul ”20 minutos” a realizat o listă cu cele mai interesante perle spuse de Cristiano Ronaldo, pe care le-a publicat pe site-ul său.

Fotbalistul portughez, pe care clubul de fotbal Real Madrid a plătit 95 de milioane de euro, este recunoscut în Spania și pentru perlele pe care le spune în timpul interviurilor.

Cele 10 perle cele mai votate de către cititori sunt:

1. ”Scopul meu este să fiu unul dintre cei mai buni din istorie…sau cel mai bun”.

2. ”Cred că 96 de milioane este o cifră corectă. Dacă Manchester și Real Madrid au căzut la înțelegere, atunci nu mai e nimic de vorbit. Marii fotbaliști costă mulți bani și, dacă îi vrei, trebuie să plătești”.

3. ”Kaka și eu suntem compatibili”.

4. ”Sper să scriu o nouă pagină de reușite ca jucător al Real Madrid. Vreau să câștig multe titluri cu acest club”.

5. ”Știu că trebuie să să mă antrenez foarte mult și să mă îngrijesc pentru a continua să progresez, mai ales că sunt lucruri în care pot să îmbunătățesc”.

6. ”Jucătorii care am ajuns acum în echipă trebuie să ne adaptăm celor care deja erau, pentru ca să putem câștiga împreună multe lucruri în Madrid”.

7. ”Experiența te face să înțelegi că prin jocul în echipă și solidaritate se ating multe scopuri. La Madrid vor vedea un Cristiano mai bun”.

8. ”Benzema este un jucător foarte bun căruia sper să-i dau bune pase de gol”.

9. ”Villarrealul lui Pellegrini era foarte bine organizat și foarte greu de învins”.

10. ”Cazul meu este puțin special pentru că nu am avut idoli în copilărie. Mă jucam în cartier cu prietenii, din plăcere. Eu doar vroiam să joc, să am mingea și să dau goluri”.

4 gânduri despre „Cristiano Ronaldo

  1. Arata ca un site de baieti acum 😦 Nu te supara pe mine, dar ma intimideaza noua sobrietate 😀 Dar e misto…

    • Am schimbat iar aspectul , sint vesnic nemultumita de decor fie pe blog , fie in casa 🙂 Cu blogul mai usor ….zic eu 🙂

Comentariile nu sunt permise.