Cu tine de mână….


Vreau să simt briza vîntului mîngîindu-mi  fața; vreau să fug cu toată forța mea cu tine de mână. Vreau să mă opresc în mare lovindu-mă de valuri ; să beau apă sărată  și să cad pe spate pe un nisip moale și fin ;vreau sa-mi ridic picioarele de pe pămînt si să mă las luată de vînt ; vreau ca el să mă poarte spre orizont , zburînd cu tine de mână . Vreau să simt libertatea de a nu gîndi în nimic , de a fi fericită zburînd ; vreau ca delicatele tale mâini să-mi îndepărteze suvița de păr ce î-mi acoperă fața , să-mi deschizi ochii , să mă ajuți să văd unde ne poartă vîntul …cu tine de mână . Mîncăm? Poate vre-o fructă în timpul voiajului !?Bem ?! Apa sărată a mări !? Dormim?! Pe un nor , admirînd albastrul cerului , uitîndu-ne în neant , amintindu-ne de trecutul care ne-a îndepărtat unul de altul ; cu tine de mână! Ce vedem ?! Peisaje paradisiece  ce cuvintele tale m-i le descrie , locuri ideale unde totul este perfect și  nu te pot pierde ; unde durerea și amintirea nu există , doar suntem Tu și Eu dispuși să trecem peste toate obstacolele ivite , a zbura și a visa intr-o lume mai bună , la o viață mai bună …..cu tine de mână. Glasul valurilor să ne trezească , suava briză a viselor să ne inspire , ploaia să ne redea realitatea , să alunecăm pe curcubeul ei în somnul profund de a fi fericit . Vîntul să ne ia cu el , avem încredere în el , și să ne ducă unde nu ne v-om trezi niciodată și să rămînem pentru totdeauna fericiți , iar somnul să ne strîngă în brațele sale …întotdeauna cu tine de mână. Distanța niciodată să nu ne separe , inimile noastre intotdeauna să fie unite ; cînd gîndurile tale vor fi albe să/ți amintești de mine . Cînd eu am să mor tu să mă ții strîns de mână și să nu î-mi dai drumul ; cînd am să reînviu o să fie pentru tine , pentru căldura îmbrațișărilor tale , pentru că atunci cînd traiesc visînd cu un cer ce in realitate este un infern , tu î-mi deschizi ochii, îndepărtînd norii și î-mi arați flacara ….dragoste adevărată . Fie ca niciodată să nu te pierd , niciodată să nu te uit ….Fie ce-o fi  mai presus de toate ….întotdeauna de mână ! !  Te iubesc ! LA MULȚI ANI !!!! RAFA ….      y repetir cada día
¡que te amo cada vez más!

