flori de vis ,s-au imortalizarea frumosului prin arta !


E primavara in inima mea
Si imi doresc sa fie si-n a ta
Tu sa iubesti cu adevarat
C-asa e bine si ne este dat.
Un pic de rai e pe pamant
Natura pare ceva sfant…
Ma-ncanta si imi da putere
Uitand de tot ce e durere…
E primavara prinre noi…
Cu soare mult si blande ploi
Menite sa ne-nveselesca…
Un inceput nou sa vesteasca!

Pot vedea si soare…
Chiar de e racoare…
Pot vedea si luna…
O privire buna…
Pot vedea sus cerul
Eu ii simt misterul…
Colorat albastru fin
Presarat cu nori ce vin
Pot vorbi cu vantul
Ce-si spune cuvantul
Printre ploi cu apa
Doruri pot sa-nceapa…
Pot sa vad iar marea
Sa-i simt zbuciumarea
In valuri spumoase
Si-n vise ramase…
Simplu-n mintea mea
Eu voi incerca…
Ca sa le-mplinesc…
Pentru ca iubesc…

E primavara in sufletul meu
Si stiu ca nu imi este greu…
Ca orice ciripit de pasarele
Aduce dragoste fiintei mele
Si orice floare inflorita
Ma face asa fericita…
Copacii sunt cu frunze verzi
E timp sa sper si sa visez…
E primavara si va fi mereu
Cat voi iubi si voi fi eu
Cat voi avea incredere in mine
Voi fi cat pot …acolo pentru tine…
Sa nu uitam nicicand si niciodata
Ca primavara este…viata toata…
Depinde insa… doar de fiecare…
Iubind…in suflet este Primavara!

Ca randunica, sa zbori la nesfarsit, catre o nesfarsita primavara. (Valeriu Butulescu)

Cele bune!

    P.S:pentru Elisa si cymbi
3 gânduri despre „flori de vis ,s-au imortalizarea frumosului prin arta !

  1. ma bucur ca l-a mai descoperit cineva pe V. Butulescu! Numai bine!

Comentariile nu sunt permise.