Pentru prieteni !


Nu pot sa-ti dau rezolvarea la problemele tale de viata

    Dar impreuna putem gasi solutii

Nu am raspunsuri la temerile si indoielile tale

    Dar le pot asculta si dezbate cu tine

Nu pot evita sa nu te lovesti

    Dar pot sa-ti ofer mana mea sa te sprijini sa nu cazi

Bucuria ta , triunful tau , cistigul tau , nu sint pentru mine

    Ma bucur sincer cind te vad fericit !

Nu judec deciziile pe care le ei in viata

    Ma limitez in a te sprijini , stimula si ajuta daca mi-o ceri

Nu pot evita suferinta ta cind ai inima rupta

    Dar pot plinge alaturi de tine

Nu a-ti pot spune cine esti , nici cine trebuie sa fii

    Vei fi prietenul meu asa cum esti .

„Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima „247

flori de primavaraesti bine venit in republica independenta a casei melecoco si bou

2 gânduri despre „Pentru prieteni !

  1. PERFECT! Cu idea ta de a schimba tema, m-am binedispus! Ai dreptate cu prietenii..da-s cam rari 😉

Comentariile nu sunt permise.