Leapşa 2:Dacă aş putea fi:


Buna intrebare….In mod subconstient sunt nehotarata pt. mine in primul rand. Uite, mi-ai dat de gandit cu intrebarea ta…Acum, in doua minute am facut mii de analize psihologice in sufletul meu si am mii de raspunsuri…in afara de cel care ma poate ajuta sa iau o decizie…….si de fapt nu ma inteleg nici eu…de ce ezit atat e doar o joacă şi un bun prilej de a călatori în lumea viselor !!! Tema lepşei sună în felul următor „dacă aş putea ce aş vrea să fiu ?”……

    apropo:cînd eram mică şi cineva m-ar fi întrebat „ce vrei să te faci cînd o să fii mare ” raspunsul meu era „preotesă” , de ce preoteasă ? să-mi zică lumea „sărut mâna coana preoteasă ” =)))

1. O floare:floarea soarelui ….

    2. Un anotimp: iarnă (să omor microbiii =)))

3. O culoare: roz

    4. Un animal:tigru

5. Un obiect vestimentar:cămaşa lui Brad Pitt

6. O piesă de mobilier:masa de sufragerie

    7. O piesă muzicală: capricorn

8. Un vers:stelele care cad nu pier „

9. Un peisaj: aurora boreala

    10. Un obiect :un penel

    11. Un instrument muzical: chitara lui Santana

12. Un copac:salcie

    13. Un oraş: Valencia ,Spania (sînt îndragostită de 6 anii de oraşul asta )

14. O persoană publică:gigi becali (glumesc desigur )

    15. O altă persoană apropiată: tot preoteasă =)))

16. O carte: una de psihologie ,s-au o carte cheie

    17. Un fel de mâncare: îngheţata

18. Un super erou: Super-Nico (valabil pentru chat-ul romania din spania =))))

    19. Un fenomen al naturii:vânt

20. O maşină: Alfa 159

    21. Un fruct:mandarină

22. O parte a corpului:degetul inelar

    23. Un film: „the bucket list (ahora o nunca ) cu Jack Nicholson

Gata !!!!…..deşi începuse sa-mi placă ….=))). Leapşa v-a merge la marylina ca un bun venit în pagina mea !

4 gânduri despre „Leapşa 2:Dacă aş putea fi:

  1. Tare aia cu chat-ul 😆 . Să-i aununţi şi pe ei! 😆 .Preoteasă ha? 😆
    Măi mamă , am râs aşa de la prima oră 🙂

Comentariile nu sunt permise.